Thursday, December 6, 2012

SHAQ2D BERKHATAN (BHG 2)

Dah masuk hari ketiga. So far alhamdullilah. Cuma abang Daniel punya TUT..... ada sedikit bernanah di kawasan jahitan. Tapi bila tengok dah kering.. Besok baru aku bagi diaorang mandi. Waktu tu nanti aku cuci kat kawasan sekeliling TUTnye. Kalau nanah tu serius aku akan rujuk balik abang Daniel kat klinik Fauziah. Harap-harap tak payah laaaaa... Malam tidur pun dah lasak, terutama Danish. Atuk, nenek dan mama dia geleng kepala risau tengok perangai dia. Ligat sangat. Siap tanya lagi "bila Achik boleh pakai seluar babah?". Aku kata "tunggu lah 3-4 hari lagi, kepala TUT tu lembut lagi. Geli kena kain.." Opppts maaf kalau ada yang tersentuh.. Alhamdullilah perkara yang membelenggu aku tuk sebulan dua nie dah selesai. Walaupun aku dah melalui proses ini, tapi berdebar juga lah..sampai tak tidur malam. Tapi syok jugak jaga budak-budak nie. Banyak sangat soalan kehadapan. Agak payah gak aku nak explain. Mencabar gak jadi ayah nie. Nak terang kan bab-bab lelaki nie kena perlahan-lahan bior depa paham. Nasib baik tiga-tiga lelaki, kalau anak perempuan...alamak....MAMA nyer....tolong BABAH. Sekian cerita SHAQ2D BERKHATAN. Terima Kasih pada semua yang mendoakan keselamatan anak-anak ku. Jumpa di lain terbitan. Daaaaaaa






















No comments:

Post a Comment